Linia Guvernului privind controlul de stat – suport pentru întreprinzători

Publicat:14/04/2017

În primul trimestru al anului 2017, Cancelaria de Stat a recepţionat 341 de apeluri prin intermediul Liniei Guvernului privind controlul de stat.

 

Subiectele de interes au vizat: aplicarea cadrului normativ din domeniul controalelor de stat și a noilor modificări operate asupra acesteia, consultații privind acțiunile unor organe de control în procesul de control. De asemenea, la Linia Guvernului au fost recepționate apeluri cu subiecte ce depășesc domeniul de competență al Cancelariei de Stat, fiind direcționate către instituțiile de resort.

 

Atât Linia Guvernului, cât şi portalul public https://controale.gov.md, au înregistrat o creștere considerabilă de accesări şi apeluri în luna martie față de luna ianuarie curent, numărul apelurilor crescând cu peste 80%, iar numărul accesărilor dublându-se.  De asemenea, pagina de reţea a fost accesată de către utilizatorii atât din ţară, cât şi de peste hotare, precum: România, Rusia, Franţa, Ţările Baltice, Anglia, Italia, Austria şi Canada.

 

 

Linia telefonică 022 823 823 a fost lansată de către Cancelaria de Stat pentru a facilita accesul mediului de afaceri la servicii de asistență informațională, precum și pentru prevenirea cazurilor de abuz din partea autorităţilor în procesul de efectuare a controalelor de stat. Aceasta este disponibilă de luni până vineri, între orele 8.00 - 17.00, iar informaţiile cu caracter personal şi cele ce reprezintă secret comercial sunt securizate. Mai multe informaţii privind controlul de stat pot fi accesate pe portalul guvernamental www.controale.gov.md.